Benchmark for kondisjon

Benchmarket i dag kondisjon. Dette gjør jeg enkelt ved å gå 20 minutter i ett strekk oppover Løvstakken fra veien nede i Solheimsviken.

Kom ikke veldig langt på denne tiden:

Benchmark 18. mars

Benchmark 18. mars

Klikk på bildet, så ser du hvor det er tatt i et kart. Jeg geomerker bildene med mobilen, slik at det er enklere å se hvor jeg har kommet.

Neste onsdag håper jeg på å komme et lengre stykke opp.

På veien ned tok vi for øvrig et bilde av utsikten. Klikk for kart 🙂

Veien ned

Veien ned

One Response to Benchmark for kondisjon

  1. […] på tide med en ny benchmark oppover Løvstakken. Tenker jeg tar en dags treningspause så kroppen får kommet seg. Så skal vi se hvor lang jeg […]

Legg igjen en kommentar

