Kondis 20. mars

Mio på turMio på tur

I dag var det rask gange rundt vannet i Nipedalen. Jeg har alltid forestilt meg at dette er en ganske lang tur, men Nokia Sports Tracker avslører at det er ganske nøyaktig 3 km. På meteren nesten.

3,03 km, 30 minutter
Snitthastighet: 9:57 pr km
Makshastihet: 2:25 pr km

NipedalenHer fra Nipedalen. Vi gikk veien rundt.

Gjorde meg noen erfaringer på turen.

Valpen er altfor vimsete, så det blir ofte stopp for å snuse, bjeffe eller løpe opp i skogen. Det er derfor vanskelig å holde jevnt tempo hele tiden. Det er kanskje like greit, siden det er slitsomt for en så ung hund å gå raskt og lenge.

Vi kom oss etterhvert rundt vannet. Her fra motsatt side:

Alt i alt en passe slitsom økt med høy puls. Kommer til å gå den igjen snart, men da med høyere tempo.

Det som for øvrig er sykt kult er at jeg kan eksportere treningsøkten til Google Earth. Da ser jeg høyeste punkt, raskeste strekning og annet interessant. Har ikke funnet noen fornuftig måte å laste opp KML-filer til WordPress… Men et screenshot finner du her:

Screenshot fra Google Earth

Legg igjen en kommentar

