Benchmark styrke

ElixiaDa har jeg offisielt vært på Elixia og trent.

Benchmarket styrke i dag. Det vil si at jeg fant ut hvor mye jeg kunne ta i de forskjellige apparatene. Utgangspunktet var et treningsprogram satt opp av en personlig trener der nede en gang i fjor….. Tror jeg har kjørt det tre ganger til sammen 😛

Nå skal jeg kjøre dette programmet 2-3 ganger i uken, så tenker jeg musklene såvidt kommer tilbake.

Treningsprogram Gjett om jeg hadde litt problemer med å finne det igjen, da 😛

ALti i alt føler jeg meg både fornøyd og sliten etter dagens økt. Godt å se at jeg klarte å komme meg opp av sofaen. Er du først i gang er det lett å fortsette.

2 Responses to Benchmark styrke

  1. Chris10an sier:

    Stå på Marius! Jeg følger deg på bloggen!

  2. Marius sier:

    Bra!

Legg igjen en kommentar

