Kondis, 02. april

Klikk for kart!
Klikk for kart!

I dag har jeg endelig vært oppover Damsgårdsfjellet. Nærmere bestemt 268 meter oppi fjellsiden. Det var ikke veldig bratt stigning, men mer enn nok med tanke på den latterlige kondisen min.

Nokia Sports Tracker gir meg følgende nøkkelinfo:
3,53 km, 42 minutter
Snitt: 12:03 min pr km, max 1:53 min pr km
Energi: 337,8 kcal

Ulempen er jo at det bare er skikkelig kondisjon oppover. Nedover går det jo greit (med unntak av at jeg holdt på å gå på noen saftige smeller på vei ned). Så i praksis er det 20 minutter kondisjonstrening. Det er litt dumt, men sånn må det bli når jeg har med meg valpen.

Damsgårdsfjellet

Ellers trivdes Mio veldig godt og var høyt og lavt. Vasset i bekken gjorde han og.

Sånn så det ut der vi kom.

Og siden jeg er i gang med en lang post kan jeg hive inn en video også 😛

Det var alt for i dag-

2 Responses to Kondis, 02. april

  1. mafomafo sier:

    Ulendt terreng og motbakke e sannsynligvis den beste måten som fins å forbrenne kalorier på, særlig om du legge litt intervalltrening inn i løypå. Om du tar litt i så ligge forbrenningå kunstig høgt i mangen timer etterpå, og alt blir tappa rett fra fettreservene. Dette forutsette seff at du ishe spise någe graps rett etter trening, siden kroppen alltid velge den energien som e lettest tilgjengelig.

    I fjor brukte eg pulsbelte og klokke for å kartlegge forbrenning på Fløyen, og kom frem te at du forbrenne nesten ein heil grandi fra du går ut dørå te du e inne igjen. Det e FØR du regne med afterburneren.

    Du finne ellers ein någe tynn sak om akkurat dette på Dinside: http://www.dinside.no/350218/intervaller-gir-max-forbrenning

  2. Kjersti sier:

    Oppdater! Mer Mio! 😀

Legg igjen en kommentar

