Kondis 1. mai


I dag var jeg og Mio og trente intervall oppover Lyderhorn fra Gravdalssiden. Dette er jo ikke det verste terrenget eller de bratteste bakkene, men passer mitt kondisjonsnivå fint. Det er også greit at nivået ikke er så høyt at bikkja ikke kan være med.
Vi gikk den asfalterte veien opp, og jeg jogget/løp i intervall.
Mio bar sin egen vannskål 🙂

Stats (kun veien opp):
Tid: 19:46
Snittempo: 10:15 min/km
Makstempo: 2:43 min/km
Energi: 168,5 kCal

Ikke så fryktelig hardt, med andre ord, men jeg hev etter pusten mer enn en gang for å si det sånn. Men kondisjonen kommer seg, og det er kjekt å se.
Lyderhorn

På veien ned jogget jeg, og vi stoppet et sted og lekte. Jeg gjorde leken til intervalltrening for meg selv.
Mio ble etterhvert skikkelig sliten, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg tok han for hardt ut.

Interessant nok var det nedover det gikk mest energi: 255 kcal. Det har nok mye med å gjøre at jeg løp en god del med pinnen 🙂

Men så deilig det var da!! Og gøy!

Legg igjen en kommentar

