Styrke 5. mai


Goddamn!
I dag merket jeg fordelene ved å drite i å røyke. Hadde en god 20 minutters oppvarming på tredemølla, og jeg kunne holdt på en god stund til, det er jeg sikker på!
Kondisen peker altså godt oppover, og det raskt! Jeg kan huske da jeg klarte å jogge raskt sånn maks 30 sekunder. De dagene er over!

Så måtte jeg få på litt styrke også, og økte litt her og litt der. Bra fornøyd med denne treningsøkta. Her peker alle piler i riktig retning!

Også på tide med en ny benchmark oppover Løvstakken. Tenker jeg tar en dags treningspause så kroppen får kommet seg. Så skal vi se hvor lang jeg kommer på 20 minutter.

Nå litt kaffe og mat. Snakkes.

Legg igjen en kommentar

