Konkurranse!

konk
Da var det på tide med Ingen Unnskyldningers første leserkonkurranse!
For å feire at jeg (for en stund siden) passerte 10 treningsøkter på Elixia deler jeg ut et gavekort på 7 dager trening.
Etter den 10. treningen får man nemlig et gavekort, og det har jo jeg åpenbart ikke bruk for.

Vi kjører derfor konkurranse, og den er enkel: Gi meg ditt beste treningstips, sunn mat-tips eller den beste unnskyldningen du har for å la være å trene i kommentarfeltet under denne bloggposten, og du er med.
Konkurransen varer så lenge jeg føler for det.

KJØR KONKURRANSE!

Gavekortet kan brukes på alle Elixias sentre i Norge. Må brukes av person over 18 år, gjelder 7 dager fra første trening. Marius er ikke ansvarlig for eventuelle skader som oppstår under trening.

5 Responses to Konkurranse!

  1. Marius sier:

    Ja her raser det inn med svar seg jeg!

  2. Silje sier:

    Det ække no elixia senter i nærheten av meg.. uten bil!

  3. Silje sier:

    Men for ordens skyld – mitt beste tips er trykkoker. Jeg koker bønner på 12 minutter (vanligvis 5 timer). Bønner er anbefalt på absolutt alle sånne grete roede/rett diett/slankekrig programmer. Og å steame fisk helt igjennom tar 6 minutter, og alle vitaminer og mineraler er intakt fordi ingenting fordamper ut av kjelen. Alt er sperret inne 😉

    Så det!

  4. Andreas sier:

    En god unnskyldning for å ikke å trene er å ha kjøpt seg hus. Er du klar over hvor mye det trengs å gjøres, jeg har malt, skrudd, banket, bannet, svettet og blødd i dette huset. men det har blitt mitt eget hus og jeg er meget fornøyd 🙂

    Et godt mattips er den altid like gode tunfisken. Denne passer til utrolig mye. Som en god varm rett, er tunfisk med Toro rett i koppen. Kan lages hjemme som på jobben, få jo ofte varmtvann fra vanndispensere som finnes på de fleste arbeidsplasser. Ellers er jo tunfisk også veldig godt å spise rett fra boksen, bare strø på sitronpepper og peppermiks. Eller andre krydder sorter du selv måtte ønske. og tunfisk passer jo også i salat.

    Det beste tipset jeg har på trening, som jeg gir alle er enkelt: kjøp en pulsklokke. Det beste instrumentet du kan bruke i treningen.
    Vist du kjøper det, kan jeg vise deg hvordan du kan bruke den i forskjellige fomer for trening

  5. Marius sier:

    Gode tips!

Legg igjen en kommentar

