Torsdag er en stor dag

Ja, for da skal jeg faktisk gjøre en hel masse for å markere at det er to måneder siden jeg begynte å trene jevnlig.

Først skal jeg ta denne berømte benchmarktesten hvor jeg springer oppover Løvstakken og ser hvor langt jeg kommer på 20 minutter. Med litt flaks kommer jeg ganske mye lenger enn sist. Det er jeg vel helt 186,3 % sikker på.
Denne gjorde jeg første gang 18. mars, og har ikke gjort det siden.

Deretter blir det faktisk nye bilder i «Før og etter»-kategorien. Dette blir jo ikke «etter»-bilder sånn sett, men mer «underveis»-bilder. Er litt spent på om det er markant endring, men jeg kjenner jo at beltet kan strammes inn en del hakk for å si det sånn.

Så er her det altså bare å glede seg for de ca 30 faste leserne mine! Hoho!

4 Responses to Torsdag er en stor dag

  1. Janne sier:

    Janne i dag: Blommenholm-Lommedalen-Kleivstua-Lommedalen-Blommenholm på sykkel – 57,7 km, 2880 kcal, snaut 4 timer inkl pauser 🙂

  2. Marius sier:

    Du er rå!

  3. vanilje sier:

    Benchmark-test ja, hmmm kanskje man skulle ha gjort det.. for en del uker siden. Jaja.

    Men du er f meg symbolet på pågangsmot og selvdisiplin ass. Jeg beundrer deg faktisk.

  4. vanilje sier:

    Og det var da meg.

    Silje

Legg igjen en kommentar

