Benchmark 21. mai, pluss mer


Klikk for kart!

Da var tiden inne for oppdatering.
Benchmarket kondisjon i dag. Dette er andre gangen jeg gjør dette.
Testen er enkel: Jeg ser hvor langt oppover Løvstakken jeg kommer meg på 20 minutter. Da snakker vi med så høy intensitet som mulig.

Jeg tok meg litt for mye ut i begynnelsen, men kom likevel langt forbi der jeg stoppet sist. Jeg var der etter 12 minutter, altså har formen åpenbart blitt langt bedre. Jeg trengte ingen pauser på de 20 minuttene i motsetning til første gang. Bildet på toppen i denne posten viser hvor jeg kom, og klikker du på det kan du ser kartet.
(Måtte stoppe noen ganger, for bikkja gikk seg fast. Tempoet var i realiteten høyere.)
Her ser du det i Google Earth, med forrige benchmark TYDELIG markert 😛
bench mai
Og her har vi statistikken:
Tid: 20 min, 08 sek
Snittempo: 10:48 min/km, max 3:00 min/km
Energi: 162 kcal
Stigning: ca 200 meter

Men vi ga oss ikke der. Fant ut at vi like greit gikk opp på toppen, noe som tok tilsammen 42 minutter. Det er ikke så verst 🙂
Totaltstats:
Tid: 42 min, 33 sek
Energi: ca 300 kcal
Stigning: ca 500 meter +
Dette er bare stats oppover.

Klikk for kartet!

Klikk for kartet!

Det er noe med Løvstakken. HVER gang jeg går opp der ender jeg med å gå en eller annen helt annen vei ned igjen. Så også i dag, og jeg gikk på trynet noen ganger, hahaha!
Oh well.

Litt av en økt. Begynte sent, var nede av fjellet 2220!

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

