Kjapp kveldskondis, 24. mai


Klikk for kart 🙂

Jeg hadde virkelig tenkt å ta en hvilehelg, både fordi jeg var tom for energi fredag og fordi jeg tok meg en pils eller ti på lørdag. Men da søndagskvelden kom var kroppen skikkelig rastløs, og jeg måtte ut og røre på meg.

Tok derfor en liiiten joggetur rundt Tennebekktjørna, en tur som er mye kortere enn jeg egentlig tror. Burde egentlig tatt to runder, men den ene runden var akkurat nok til å få følelsen av å ha beveget på seg.

Statsene sier:
Tid: 17:43
Avstand: 2,47 km
Tempo: 7:10 min/km (snitt), 2:56 min/km (max)
Energi: 290 kcal
Capture

En fin tur. Og skikkelig trolsk stemning på vannet!

4 Responses to Kjapp kveldskondis, 24. mai

  1. BigBrother sier:

    Godt Jobbet.
    Og grattis med 31 lesere 😉

  2. Marius sier:

    Takk 😀

  3. VK sier:

    Hva slags utstyr bruker du for å utarbeide denne statistikken din?

  4. Marius sier:

    Nokia Sports Tracker + Nokia E71

Legg igjen en kommentar

