Unnskyldninger


Joda, jeg innrømmer det. Jeg har lagt på latsiden de siste månedene. Det vil ikke si at jeg har sluttet å trene, men heller at regulariteten i det hele har glidd ut.

Treningen går for tiden ut på å gå turer med bikkja, og det er jo i seg selv god bruk av kroppen.

Jeg betaler fortsatt Elixia penger for å være medlem på treningssenteret deres, selv om jeg ikke har vært der på en stund.

Det jeg nok har blitt latest på er å oppdatere denne bloggen. På et tidspunkt var jeg så godt i gang at jeg rett og slett ikke hadde tid til å oppdatere hver bidige gang jeg hadde trent.

Det kommer til å endre seg. Jeg har bestemt meg for å ta opp igjen bloggingen.

Så om noen fortsatt følger med er det bare å stikke innom her innimellom. Det er kanskje ikke så spennende for folk å lese min treningsdagbok, men det kan kanskje være en blogg til inspirasjon og tips?

Fortell meg gjerne hva du vil lese om her 🙂

One Response to Unnskyldninger

  1. Silje L. sier:

    Hei Marius, datt innom her for å se hvordan det stod til. Synes du var en god inspirasjon til min egen trening, så jeg liker å lese og se bilder fra treningen din. Og å høre at det faktisk funker, det gir meg håp 😉 Hilsen Silje L.

Legg igjen en kommentar

